Afrika - Reisverslagen van Nadine Bongen - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslagen van Nadine Bongen - WaarBenJij.nu

Afrika

Ik ben Nadine Bongen ik ben 21 jaar oud en ik ben afgestudeerd agrarische onderneemster.Vrijwilligers werk doen is iets wat ik al een hele tijd graag wil. Ik vind het leuk om activiteiten te organiseren ook hou ik er van om nieuwe dingen te zien en te ervaren en uiteraard het werk met kinderen spreekt mij erg aan.Ik kwam bij be-more via een vriendin van mijn zus en de organisatie sprak mij erg aan. Ik ga naast de projecten Bwalo Initiative en Mother and Peace samen met Emiel Stemerdink een maand lang reizen in Mozambique en Zuid-Afrika. Ik heb er super veel zin in!

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2014

Het einde is inzicht.........

22 Januari 2014

Alles moet je een keer gedaan hebben!

11 Januari 2014

We leven nog!!!

12 December 2013

De tijd vliegt!

16 November 2013

De eerste maand zit er al weer op!
Nadine

Actief sinds 07 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7659

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 08 Maart 2014

Afrika

Landen bezocht: